A hatékony, jól működő, munkaerőbarát iroda több mint a munkavégzés helye: inspiratív élettér és a digitálizációval az épület falain kívül is létező kommunikációs egység. Fedezd fel a lehetőségeket!
ha új irodát
keresel vagy meglévőt
modernizálnál
ha a korszerű és
hatékony eszközbeszerzés
iránt érdeklődsz
ha a leginnovatívabb
technológiai megoldásokra
vagy kíváncsi
ha megszereznéd és
-tartanád az X, Y, Z generációs
munkavállalókat
ha a modern irodai
környezet mellett hatékony
csapatot is építenél
ha érdekel a digitalizációval
elérhető hatékonyságnövelés
és költségcsökkentés
Techről, wellbeingről, coworkingről, home office-ról, designról és sok más izgalmas témáról a 21. századi munkahelyek világából. Mindez 1 kiállítás, 1 klub, 1 konferencia és 1 szeminárium keretében, 1 napon és 1 helyszínen.
Az ingyenes irodapiaci kiállítás és Office Stage klub a vállalati szektor irodafejlesztési projektjeihez ad muníciót, új trendek és innovációk bemutatásával.
Az ezzel párhuzamos Big Office Day 2019 konferencián szakértők és cégvezetők szólalnak meg a legaktuálisabb irodatech- és HR-kérdésekről. A sikeres IT-fejlesztési beruházások gyakorlatába a Big Office Consumption Based IT 2019 szeminárium avatja be a látogatókat.
Minden, ami iroda – ez lesz a Big Office Day november 20-án.
Ha érdekel hogyan csinálják mások, milyen kihívásoknak kell ma és a jövőben megfelelni, mik a megoldási javaslatok, hogyan lehet ezeket a gyakorlatban megvalósítani, akkor Neked szólnak a rendezvény szakmai programjai.
Részletek itt
informatikai eszköz
játék a kikapcsolódáshoz
növény
irodatechnika
irodai innovációk
irodaberendezési tanácsadók
újszerű irodai megoldások
irodai bútorok
tárolás
megsemmisítés
elektronikus iratkezelés
adatvédelem
adattárolás
vállálatirányítási rendszerek
pénzügyi rendszerek
felhőszolgáltatások
hardver, szoftver
üzletmenet-folytonosság
beléptető rendszerek
kamerarendszerek
biztonsági szoftverek
biztonsági szolgálat
ingatlanfejlesztés
ingatlan tanácsadás
üzemeltetés, karbantartás
takarítás
finanszírozás
lízing
A kiállítás ideje alatt 4 teremben párhuzamosan, tematikus előadásokkal, panelbeszélgetésekkel és egy gyakorlat orientált szemináriummal segítünk eligazodni az aktuális munkahelyi trendek útvesztőiben. Hogyan veszik fel a kesztyűt a munkaerőpiaci kihívásokkal a sikeres vállalkozások? Mit tesznek a hatékonyságnövelés érdekében? Milyen új technológiákra támaszkodnak? Többek között ezekkel a kérdésekkel foglalkozik a HR és tech témájú Big Office Day konferencia.
Konferencia Pass: 19.900 FT + ÁFA / fő | Platinum ticket: 49.900 FT + ÁFA / fő
Szeminárium Pass: 29.900 FT + ÁFA / fő
Kiállítás Pass: A belépés ingyenes előregisztrációval, helyszínen 2.000 FT
Kíváncsi vagy az egyik legújabb pesti irodaház építkezésére és szívesen bejutnál egy elzárt világba, egy új irodaház fejlesztési területére? Ha igen, akkor semmiképp se hagyd ki a Big Office Day egyik legkülönlegesebb attrakcióját az Aréna Campus bejárását, ahol a projekt helyszínén és fejlesztőtől első kézből tudhatsz meg minden fontosabb információt és érdekességet az épülő projektről. Regisztrálj mielőbb, hogy beférj a limitált számú túrára és legyél ott az induláskor!
Ingyenes előregisztráció esetén |
2000 Ft helyszíni regisztrációval |
19.900 Ft + Áfa |
29.900 Ft + Áfa |
49.900 Ft + Áfa |
|
Kiállítás pass |
Kiállítás pass |
Konferencia pass |
Szeminárium pass |
Platinum ticket |
|
Kiállításon való részvétel » | + | + | + | + | + |
Office Stage előadásai » | + | + | + | + | + |
MVM lounge | + | + | + | + | + |
Big Office Day Konferencia - HR szekció | + | + | + | ||
Big Office Day Konferencia - Tech szekció | + | + | + | ||
Kávészünet (kávé, üdítő és pogácsa, aprósütemény) | + | + | + | ||
Consumption Based IT Szeminárium » | + | + | |||
Exclusive speakers corner: belépési lehetőség a szakmai programok előadóinak fenntartott területre | + | ||||
Korlátlan alkoholmentes italfogyasztás | + | ||||
Szendvicses kávészünet | + | ||||
Ebéd | + |