Kiállítás &
Konferencia
2019.11.20. / 9:00 - 16:00
Groupama Aréna, Budapest

Komplex iroda kiállítás vállalkozásoknak

A hatékony, jól működő, munkaerőbarát iroda több mint a munkavégzés helye: inspiratív élettér és a digitálizációval az épület falain kívül is létező kommunikációs egység. Fedezd fel a lehetőségeket!

Várunk Téged is látogatóként

ha új irodát
keresel vagy meglévőt
modernizálnál

ha a korszerű és
hatékony eszközbeszerzés
iránt érdeklődsz

ha a leginnovatívabb
technológiai megoldásokra
vagy kíváncsi

ha megszereznéd és
-tartanád az X, Y, Z generációs
munkavállalókat

ha a modern irodai
környezet mellett hatékony
csapatot is építenél

ha érdekel a digitalizációval
elérhető hatékonyságnövelés
és költségcsökkentés

Miről szól a Big Office Day?

Techről, wellbeingről, coworkingről, home office-ról, designról és sok más izgalmas témáról a 21. századi munkahelyek világából. Mindez 1 kiállítás, 1 klub, 1 konferencia és 1 szeminárium keretében, 1 napon és 1 helyszínen.
Az ingyenes irodapiaci kiállítás és Office Stage klub a vállalati szektor irodafejlesztési projektjeihez ad muníciót, új trendek és innovációk bemutatásával.
Az ezzel párhuzamos Big Office Day 2019 konferencián szakértők és cégvezetők szólalnak meg a legaktuálisabb irodatech- és HR-kérdésekről. A sikeres IT-fejlesztési beruházások gyakorlatába a Big Office Consumption Based IT 2019 szeminárium avatja be a látogatókat.

Minden, ami iroda – ez lesz a Big Office Day november 20-án.

Ha érdekel hogyan csinálják mások, milyen kihívásoknak kell ma és a jövőben megfelelni, mik a megoldási javaslatok, hogyan lehet ezeket a gyakorlatban megvalósítani, akkor Neked szólnak a rendezvény szakmai programjai.
Részletek itt

A látogatók számára a belépés díjmentes, de regisztrációhoz kötött.
A szakmai programok belépőjegy vásárlásával érhetők el.
Egy dolgozóbarát és innovatív 100 fős kkv irodai kiegészítői
195

informatikai eszköz

6

játék a kikapcsolódáshoz

57

növény

Kiállítás témái

Munkaerő­barát iroda

irodatechnika
irodai innovációk
irodaberendezési tanácsadók
újszerű irodai megoldások
irodai bútorok

Dokumentum­kezelés

tárolás
megsemmisítés
elektronikus iratkezelés
adatvédelem
adattárolás

Digitális iroda

vállálatirányítási rendszerek
pénzügyi rendszerek
felhőszolgáltatások
hardver, szoftver
üzletmenet-folytonosság

Irodai biztonság

beléptető rendszerek
kamerarendszerek
biztonsági szoftverek
biztonsági szolgálat

Irodák

ingatlanfejlesztés
ingatlan tanácsadás
üzemeltetés, karbantartás
takarítás

Pénzügyi megoldások

finanszírozás
lízing



Szakmai programok

4 terem, 4 megközelítés, 1 cél

A kiállítás ideje alatt 4 teremben párhuzamosan, tematikus előadásokkal, panelbeszélgetésekkel és egy gyakorlat orientált szemináriummal segítünk eligazodni az aktuális munkahelyi trendek útvesztőiben. Hogyan veszik fel a kesztyűt a munkaerőpiaci kihívásokkal a sikeres vállalkozások? Mit tesznek a hatékonyságnövelés érdekében? Milyen új technológiákra támaszkodnak? Többek között ezekkel a kérdésekkel foglalkozik a HR és tech témájú Big Office Day konferencia.

Kék terem:
Technology szekció
  • Digitális munkahely
  • Dokumentumkezelés és biztonság
  • Pénzügyi digitális megoldások a nagyvállalatoknál
Türkiz terem:
HR Brand szekció
  • A jövő munkahelye
  • A profitorientált felelősség
  • Workplace Wellness, avagy wellbeing a gyakorlatban

Konferencia Pass: 19.900 FT + ÁFA / fő  |  Platinum ticket: 49.900 FT + ÁFA / fő

CONSUMPTION
BASED IT

SZEMINÁRIUM

Narancssárga terem:
  • Sikeres irodafejlesztési beruházások gyakorlati szemszögből
  • Beruházásokkal kapcsolatos kockázatok kezelése
  • Magas beruházási igényű projektek finanszírozása havi működési költségből

Szeminárium Pass: 29.900 FT + ÁFA / fő

ÚT A HATÉKONY
IRODÁHOZ

OFFICE STAGE

Kiállítói tér
  • Amit a bérlők akarnak: zöld, inspiráló és hatékony
  • Wellbeing és a home office

Kiállítás Pass: A belépés ingyenes előregisztrációval, helyszínen 2.000 FT

ARÉNA BUSINESS
CAMPUS

OFFICE TOUR

Kíváncsi vagy az egyik legújabb pesti irodaház építkezésére és szívesen bejutnál egy elzárt világba, egy új irodaház fejlesztési területére? Ha igen, akkor semmiképp se hagyd ki a Big Office Day egyik legkülönlegesebb attrakcióját az Aréna Campus bejárását, ahol a projekt helyszínén és fejlesztőtől első kézből tudhatsz meg minden fontosabb információt és érdekességet az épülő projektről. Regisztrálj mielőbb, hogy beférj a limitált számú túrára és legyél ott az induláskor!

Árak

Ingyenes
előregisztráció esetén
2000 Ft
helyszíni regisztrációval
19.900 Ft + Áfa
29.900 Ft + Áfa
49.900 Ft + Áfa
Kiállítás pass
Kiállítás pass
Konferencia pass
Szeminárium pass
Platinum ticket
Kiállításon való részvétel » + + + + +
Office Stage előadásai » + + + + +
MVM lounge + + + + +
Big Office Day Konferencia - HR szekció + + +
Big Office Day Konferencia - Tech szekció + + +
Kávészünet (kávé, üdítő és pogácsa, aprósütemény) + + +
Consumption Based IT Szeminárium » + +
Exclusive speakers corner: belépési lehetőség a szakmai programok előadóinak fenntartott területre +
Korlátlan alkoholmentes italfogyasztás +
Szendvicses kávészünet +
Ebéd +
Húzza a táblázatot balra a teljes tartalom megjelenítéséhez!
A webes jelentkezés lezárult, kérjük a bejáratnál végezd el a helyszíni regisztrációt!

Hírlevél

A kiállításhoz szakmai rendezvények csatlakoznak. Ha elsőként értesülnél ezekről, iratkozz fel hírlevelünkre.

Sikeres hírlevél feliratkozás!
{{ allerrors.name[0] }}
{{ allerrors.email[0] }}
Az ÁSZF és az Adatkezelési szabályzat elfogadása
{{ allerrors.gtc[0] }}

Kiállítók

Platinum szponzor
WING
Exclusive Partner
MVM
Partner
CPI
Super Gold+
B+N Futureal Gránit Pólus Millenium Gardens Trigránit
Gold
Abc Atenor Colliers Gloster
Silver
Blue Business DMS One HRP Konika LG Microsoft
Bronz
Budapart BWT Fellowes HB Reavis
Szakmai partner
Offiseven Portfolio Ingatlanadatbázis